En malttanut olla tekemättä ystävänpäiväkynsiä jo nyt, kun postimies ilahdutti minua Livboxilla. Sieltä pompsahti nimittäin aivan herkullisen värinen pinkki, Essien Lovie Dovie, joka inspiroi heti! 

Harmitti vaan, kun idea oli parempi kuin toteutus, mutta menkööt. Sydämenmuotoa tapailevaa ranskista täytyy siis harjotella! Tattadadaa, tässä siis pre-ystävänpäiväkynteni!


Aluslakka: China Glaze Nail Strengthener & Growth Formula
Kärjet: Essie Lovie Dovie
Valkoinen: Oriflame Nail Art
Päällyslakka: Seche Vite

Heti näin bloggailun alkuun täytyy todeta, että valokuvaus on kyllä meikäläisen heikoimpia puolia, mutta onneksi Iphonen kamera on ihan kelpo peli. Mutta pahoittelen siis kuvien (huonoa) laatua!

Yleensä kynsiblogeissa näkee täydellisen mantelinmuotoisia kynsipetejä ja minulle sellaisia ei tosiaan ole suotu. Peukalon, keskisormen ja nimettömän kynsipedit on onnettoman lyhyet ja leveät ja tämä on aikaisemmin harmittanut minua niin paljon, että olen pitänyt kädet visusti piilossa. Itsevarmuuden karttuessa olen kuitenkin hyväksynyt hassut sormeni ja olen ylpeä niistä! Mitä sitä muutakaan voi? 


0 kommenttia:

Lähetä kommentti